Tuesday, June 1, 2010

Yahudi bukan penyebab kematian peserta LL4G. Habis SIAPA?

oleh ali :

Salam Kemanusiaan. Korang tahu sapo yang bunuh 20 orang peserta Konvoi Misi Kemanusiaan LL4G. Bukan Yahudi Laknat bai. Tetapi Hosni Mubarak. Presiden Mesir inilah yang bertanggungjawab atas kematian tersebut. Presiden Hosni Mubarak inilah yang bertanggungjawab menutup sempadan Mesir-Semenanjung Gaza. Misi Bantuan Kemanusiaan Palestin LL4G terwujud kerana penutupan sempadan darat ini. Kalau tidak bantuan kemanusiaan boleh disalurkan melalui jalan darat dan masuk ke sempadan melalui Negara Mesir.

Anak haram ini lah sepatutnya bertanggungjawab atas kematian peserta konvoi LL4G

Jika sempadan darat tidak ditutup

Di tangan Presiden Hosni Mubarak sekarang mengalir darah para syuhada' yang sebahagian besarnya dari Turki (Peserta Konvoi LL4G). Tiada penutupan sempadan darat Mesir-Gaza, sudah pasti 20 nyawa ini tidak terkorban. Presiden Mesir, Hosni Mubarak bertanggungjawab atas kematian peserta konvoi selain dari Yahudi Laknat. Presiden Hosni Mubarak sekarang sudah layak menyandang title Hosni Mubarak Laknatullah. Dia lah punca segala musibah yang berlaku di atas kapal induk Mari Marmara!

Betulkan tempat demo anda

Jadi kepada sahabat-sahabat, kito dah salah tompek nak berdemo. Sepatutnya kito berdemo di hadapan Kedutaan Mesir. Bukan Kedutaan Amerika Syarikat. Kito berdemo di hadapan Kedutaan Mesir menuntut Presiden Mesir, Hosni Mubarak Laknatullah bertanggungjawab atas kematian 20 nyawa (Peserta Konvoi LL4G) yang terkorban semalam. Jika mahu hantar memo, hantar memo di Kedutaan Mesir. Memo mengutuk Hosni Mubarak Laknatullah, disamping menyuruh anak haram ini bertanggungjawb atas kematian peserta konvoi. Ayuh kito berdemo dihadapan Kedutaan Mesir!

No comments: