Monday, May 31, 2010

Terkini mengenai Konvoi Kemanusiaan LL4G

oleh ali :

Salam 1Dunia. Dari facebook Ummuasiah menyatakan Dr. Rani dan anak-anak kapalnya yang menyertai Konvoi Kemanusiaan LL4G telah diarahkan oleh Yahudi Laknatullah ke pelabuhan Haifa di Utara Israel.

Sepatutnya ke Ashdod

Jika ikut plan Yahudi BABI ni, sepatutnya peserta konvoi dan armada kemanusiaannya akan ditahan di perlabuhan Ashdod. Tetapi kenapa perlabuhan Haifa? Kedudukan Haifa amat jauh dari pesisir pantai Semenanjung Gaza berbanding perlabuhan Ashdod. Atau Dr. Rani dan peserta konvoi yang lain terus ke penjara Yahudi yang memang terletak di utara negara haram Israel tu. Peh. Suko BN sobab akan ado Prk di DUN N42 di Meru nanti. Dr. Rani adalah adun di DUN Meru, Selangor.

Perlabuhan Haifa

Putar belit media barat

Sudah 20 orang peserta konvoi yang mati dibunuh oleh komando Yahudi Laknat. Ingat! Peserta konvoi di semuo kapal tidak mempunyai senjata langsung untuk menyerang, apatah lagi untuk mempertahankan diri. Peserta konvoi hanya bersenjatakan boreh, gandum, minyak masak, biji-bijiran, tin sardin, topung dan peralatan memasak. Kalau itu yang dikatakan sebagai senjata memang BABI la si Yahudi Laknat ni. Jangan buek kelakar bai. Dari berita AFP, ia menyatakan peserta konvoi telah menyerang DAHULU komando Yahudi Laknat yang mendarat di atas kapal mereka. Ini adalah satu PEMBOHONGAN media barat. Peserta konvoi sebenarnya masuk berlindung di dalam kabin masing-masing. Lagi pun kesemua kapal-kapal Konvoi misi kemanusiaan Palestin telah mengibarkan bendera putih sebagai simbol bahawa mereka ini datang dengan aman. Memang sial anak-anak Yahudi ni!

Ajak 1Malaysia

Kita dah boikot barang-barang dan perkhidmatan yang ado kono mengono dengan Israel dan sekutunya sejak dahulu lagi. Tapi kali ini kito ajak 1Malaysia boikot! Kejadian terbaru ini sudah dikira amat melampau. Peserta konvoi datang dengan aman dan tanpa senjata semata-mata ikhlas menolong umat Islam Palestin yang sedang kebulur kelaparan di tanahair sendiri. Tetapi disambut Yahudi Laknat dengan peluru hidup. Takkan korang tak punyai raso simpati langsung?

Misi bunuh pemimpin Palestin

Pemimpin Palestin Syeikh Raed Solah yang berada di atas kapal konvoi tersebut sebenarnya telah sengaja dibunuh oleh komando Yahudi Laknat. Negara Haram Israel dah lama nak bunuh Syeikh Solah. Memang anak BABI haram ni tak mensia-siakan peluang yang ado. Syeikh Solah adalah pemimpin muko wanted dalam list Yahudi Laknat.

Tugas kita

Mari kita sedaya upaya memohon ke hadrat ilahi supaya peserta konvoi yang lain tidak terkorban dek peluru hidup Yahudi Laknat. Apo yang perlu kito lakukan ialah boikot barangan & perkhidmatan Israel dan Amerika Syarikat serta sekutunya. Sebarluaskan info-info terkini mengenai peserta konvoi ini di facebook, twitter dan forum-forum.

Selain dari itu, satu demonstrasi akan diadakan di hadapan kedutaan Amerika Syarikat hari Jumaat ini bersamaan 5 Jun 2010. Den rasokan hari Jumaat sudah terlalu lewat. Sepatutnya esok kito gerakkan demonstrasi ini. Sudah 20 nyawa terkorban bai. Takkan nak tunggu hari Jumaat. Apo alasan sampai harus menunggu hari Jumaat? Sedangkan demo bosa-bosaran sedang berlangsung di banyak tempat di Turki. Takkan selamanya bangsa Melayu ini mahu dikenali sebagai bangso yang lombab. Kamon la!

No comments: