Sunday, April 25, 2010

Kempen Pecutan Terakhir PR di Stadium Mini KKB

oleh ali :

Salam Hulu Selangor. Peh. Malam tadi memang happening. Den dan semuo kenkawan berkampung di Stadium Mini Kuala Kubu Baru bagi menyaksikan sendiri ceramah Grand Finale Pakatan Rakyat bagi hari terakhir kempen Prk Hulu Selangor. Macam-macam ado beb. Crowd dianggarkan sebanyak 50 ribu orang. Bagi den lobih dari itu bai. Kenkawan yang poie ceramah terakhir BN yang mana penceramahnya ialah Perdana Menteri Malaysia, Najib dan bekas PM, Tun Mahathir cumo disaksikan sebanyak 5 ribu orang. Den takdo bukti nak mensahihkan statement tersebut. Tapi baik korang pecayo je statement kenkawan den tu. Ha Ha Ha.

Dari pukul 9-12 malam den di Stadium Mini KKB. Banyak gambar den snap. Tapi den kongsi mano yang nak den kongsikan dengan anda diluar sano. Tapi sapo tak datang dan tak tengok secara live memang rugi bai.

Bulan mengambang bai. Itu petando Pakatan Rakyat nak monang Prk Hulu Selangor

Hai Tan Sri, ekau yang kontut, ekau lak yang buek-buek tutup hidung. Ha Ha Ha

Peh. Malam tadi Lim Guan Eng berpantun. Ini musti Mat Sabu yang ajar

Ucapan Zaid kali ini emosional kerana peribadi dan familinya diserang oleh UMNO. Tetapi dio tenang menerangkan apo maksud merdeka 3 kali. Apo dio maksud merdeka 3 kali? Itu korang tanyo kek orang yang datang. Sapo suruh tak datang?

Jujurnya, air mato den menitik dengan kehadiran TGNA malam tadi. Den pun tak tahu kenapo? TGNA ulas solat yang sahun. Sahun bai bukan mee hoon

Mak ai. Anwar punyo ceramah berapi bai. Habis dibalun Najib dengan isu APCO. Sudahlah Najib menikus tidak mahu berdebat dengan Anwar di hadapan rakyat. Tapi yang bestnya, Anwar menyebut Zhunyan!(Mandarin) Manam!(Tamil) yang bermakna maruah. Jangan jual diri korang dengan harga RM200. Mintak Najib RM10 juta sorang bai. Baru pakcik kayo bai. Ha Ha Ha

Crowd sedang meninggalkan lokasi. Korang tengok betapo banyak yang hadir. Ramai tu bai

Inilah hero den. Wartawan Malaysiakini adalah wira rakyat Malaysia. Caya la Bro Jimadie!

No comments: