Tuesday, January 26, 2010

Keluarga AdukaTaruna sebenarnya Jutawan

oleh ali :

Salam satu Malaysia. Pagi ni den baco Berita Harian Online. Den terkejut campur kagum dengan kebodohan Berita Harian kerana boleh menyiarkan satu berita menipu. Berita malafide. Berita yang sebenarnya bermaksud jahat kepada AdukaTaruna. Yang salah tetap salah, yang benar tetap benar. Itu prinsip asas den dan semua orang. Tapi takkan penulis Azida Shaharuddin menjadi lebih mangkuk dari den. Dia penulis dari paper yang besar dan ternama. Utusan Malaysia lebih jujur menyiarkan berita tentang AdukaTaruna. Malah gambar Aduka pergi menyerah diri dah pun tersebar sejak malam tadi. Takkan Azida tidak mengetahui itu semua. Menyembunyikan diri ?? Ditahan Polis ?? Nampak sangat nak melariskan paper Berita Harian dengan berita sensasi tetapi menipu rakyat Malaysia. Di mana integriti anda wahai Berita Harian.

Kepada Keluarga AdukaTaruna

Jadi nasihat den kepada famili Adukataruna, sila saman Azida Sharuddin dan paper Berita Harian. Mereka berniat jahat memalukan Aduka dan keluarganya. Saman malu dan ganti rugi perlu untuk menebus maruah keluarga Aduka dan Aduka sendiri. Jangan biarkan Berita Harian memalukan anda sekeluarga. Saman RM101 juta. Yang satu juta tu bagi kek den. Den nak buek amal jariah. Ha Ha Ha. Sebelum ini ada kes yang individu tu menang saman terhadap media massa arus perdana. Den dah lupo. Takpo. Yang penting sekarang famili Aduka mulakan prosiding menyaman Berita Harian. Jangan tunggu esok hari.

Click for enlarge. Keratan yang memalukan dan menipu tentang penangkapan AdukaTaruna.[link]

Korang tengok tu bai. Ado 20 Polis mengiringi Aduka. Bergari bai. Bekas Mufti Perlis pun takdo sedahsyat itu ditahan Jais + Polis.

No comments: