Saturday, February 6, 2010

Gambar sehari selepas Saiful Buhari DILIWAT

oleh ali :

Salam satu Malaysia. Gambar ini sedang tersebar luas di internet. Foto ini didakwa diambil pada 27 Jun 2008 sehari selepas Saiful Buhari dirogol oleh Anwar Ibrahim. 26 Jun Saiful Buhari kena rogol. 27 Jun, mangsa rogol ni boleh buat kopi untuk Anwar. Peh. Ini baru mangsa rogol yang cool. Mangkuk ni cuba menipu dan merendah-rendahkan intelek rakyat Malaysia di mahkamah. Tak dapek tu dor bai. Hanya Papa Gomo dan Parpukari sahaja yang 'percaya' cerita Saiful Buhari diliwat kerana menjadi anjing kepada tuan yang memberi mereka makan. Apa boleh buat, daripada 2 mangkuk ni mencuri dan menjadi peragut, lebih baiklah menjadi pemfitnah untuk mengembirakan majikan.

Muka Saiful sedang menahan berak untuk hari pertama selepas dirogol oleh Anwar. Korang ado gambar hari kedua tak? Bai, den nak buat analisis bersama geng-geng MythBusters. Serius ni bai.

Macam mano la agak eh limo ekor ni buat ujikaji menahan berak 2 hari selepas diliwat. Menahan berak 2 hari sambil melakukan aktiviti rutin dalam keadaan normal adalah mitos yang perlu dipecahkan. Korang tulis email kat MythBusters tentang Saiful Buhari dan mitosnya. Sanggup tak 5 mangkuk ni membuat eksperimen tentang mitos si Saiful tu?

No comments: