Saturday, February 6, 2010

Team 2010 tidaklah sebijak mana - Part 2

oleh ali :

Previously on "Part 1"

Salam satu Malaysia. Den nak tarik balik kata-kata den yang mengatakan team ni genius. Memang Team 2010 pun sama mangkuk macam Team 1998. Tahniah kepada Bro Ikut Suka Aku. Bro Isa awal-awal lagi mengesan kemangkukkan Team 2010. Untuk lebih lanjut [sila klik]. Apo yang boleh den ringkaskan :

1] Kenapa Saiful Buhari yang memiliki K Y Jelly? Padahal dia yang kena rogol. Sepatutnya orang yang merogol memiliki K Y Jelly. Jelly itu patut dirampas dari Anwar Ibrahim bukan dari Saiful. Sapo yang kono rogol ni bai?

2] Spendar Saiful yang berjenama Levi's diambil dirumah tunangnya pada 28 Jun 2008. Jap- jap. Mangsa rogol kita ado tunang la bai. Ini sudah kes bersekedudukan. Boleh lak lepak-lepak kek rumah tunang. Macam rumah makbapak dio sendiri. Spendar tu diambil dekat tepi mesin basuh rumah tunangnya. Peh. Macam laki bini mangsa rogol kito ni dengan tunangnya. Di mana Jawi/Jais? Lekaslah buat tuduhan bersekedudukan ke atas Saiful. Dio dah mengaku dah tu. Karang den tuduh makan gaji buto, ekau marah.

Dalam tajuk ini kita tak boleh minta bantuan Team MythBuster. Ia membabitkan fact and figure. Ini bukan mitos lagi. 2 point di atas memerlukan perincian dan fakta. Pepandai la korang roger team CSI pulak. Pilihlah yang mano berkenan di hati. Nak team CSI Miami? Las Vegas? New York? Sukohati anda. Eh bai, team CSI Malaysia macam mano pulak? Den bukan tak patriotik, tapi boleh cayo ko.

Den memilih Team CSI yang ini. Pasal dio yang paling cool dan paling lamo ditayangkan kek tivi. Ha Ha Ha.

"Eh jap-jap. Jang, K Y Jelly tu apobondo eh?"
"Ese pun tak tahu nak mengoba 'an kek atuk. Dio macam minyak rambut"
"Nak merogol orang pun kono pakai minyak rambut. Apo nak jadi dengan orang zaman sekarang. Nak tunjuk hensem bilo buek jahat"
"Bukan macam tu tuk. Ala dio macam minyak pelincir keto"
"Bingai, nak merogol pun pakai minyak pelincir keto ko. Apo kejadah eh. Hilang akal ko"
"Tuk ni jantan rogol jantan tuk. Dio tak samo. Dio memang pakai pelincir"
"Uiks! yo ko? Mano lobang dio pakai?"
"Lubang hidung"
Pangggg !!!

No comments: